Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
ini mereka prt3
Saturday, August 27, 2011 | 3:21 PM | 0 comments





ingat lagi tak part 1 & part  ?? oke ini sambungan part 3 !
amacam entry berepisod baii...haha ..ok !

#gambar raya tahun lepas [2010]
#saya nampak macam kanak-2 yang kurang vitamin ?
#tema baju raya saya sama dengan tahun ini lah /baru perasan\
#lokasi adalah di sekolah ./samttaR\
#dulu senang nak jumpe korang ! sekarang ? /masyallah ! kemain payah\
#dulu tak berani ..sekarang ? amboii..kacau-2 pulak ~

[entry ini ,bersempena hari raya aidilfitri ..MAAF ZAHIR & BATIN uollss ]
kbai :(

Labels: , ,



Old things | New things