Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Kenangan :)
Saturday, August 20, 2011 | 3:55 PM | 0 comments




/bismillahirohmanirohim\

#adakah kau masih ingat ? saat kita bersama..
#adakah kau tahu...aku merindui nye...
#adakah kau tak. terpikir yang hari itu, tak akan berulang lagi ?
#adakah kau sudah melupakan nya ??
#adakah kau tahu..aku menyangi setiap satu ..:)
#adakah kau mengerti akan isi hati ku ??



sekarang ape dah jadi.??..semua bukan macam ape yang kita impi kan..
kenape semua berubah ? kemana yang dulu nya ??kemana kau pergi..
susah senang kan bersama ? tapi sekarang ?
meniggalkan kenangan itu setiap saat & detik ~
ohh.../aku sebak\
ok dah la bai :((
p/s: Muka aku dulu suci ..HAHA ..xD

Labels: , ,



Old things | New things