Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
bila aku sudah tiada di situ .
Friday, March 8, 2013 | 9:45 PM | 2 comments

Assalamualaikum .
Selamat pagi . YaAllah lama nya tak update blog .hehe .kes malas yang melanda .
2013?
okey .sebenarnya banyak yang dah berubah .dan terjadi .
tak sangka akan pindah sekolah to kolej :P
tak sangka aku boleh duduk asrama :) Bangga
tak sangka aku boleh amik business management .hehe ^_^
tak sangka aku jumpa ramai kawan baru .Tunduk malu :P
tak sangka diorang panggil aku ustazah ,cingpoi lah .whatever lah -,-
tak sangka aku dah tinggalkan kawan-kawan aku .
Samttar I still luv u .dan aku rindu gila budak-budak samttar .

rindu nak amik gambar sama-sama .

rindu nak tunggu bas sama-sama ,balik sama-sama.lepak sama-sama .

rindu nak berebut naik bas ,nak naik bas cam tin sardin ,

rindu nak main bakar-bakar sama-sama .rindu nak masak sama-sama .rindu nak makan sama-sama 
tak sangka umur aku pun dah nak genap 16 tahun,14 March ni  .Ini lagi bangga :D
tak sangka dapat assignment belambak .
tak sangka folder aku hilang .brbrbbbb
tak sangka aku main hoki .
tak sangka berat aku tambah 1kg .
hahahahahahahha
semua tak sangkaaaa ..sakai .
haha.k kalau ada free time ,
aku share lagi .
ini bukan mimpi ,
ini realiti ,
tanpa disedari .

jap lagi nak lepak .yeah ! bye .Assalamualaikum :)



Old things