Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
start now !
Saturday, December 29, 2012 | 11:23 AM | 0 comments
hai &assalamualaikum  semua ??huh lama jugak tak online ..tak kisah la blog ke,.fb ke .twitter.hm,apeape je la,.bila nak masuk tahu baru.mesti semua ade azam baru .jugak kan ..ape azam baru korafng??? huhu ttbe nak thu pasal orang
setelah berberapaa peristiwa telah berlaku .kewujudan ku sudah tidak disedari:(
macammacam dah jadi .dan bende yang paling best aku dah selesai dgn PMR !!!yeaah
rsult pun dah dpt.,keputusan aku tak de laa hebat sgt macam orang lain ..yang penting bukan 9A laa,ahaaha,.tapi alhamdullilah la lulus dgn cemerlang!!!
bukan tak nak bgy thu..bukan ada yang nak tahu pun .kan .oh ye ,acam mana holiday korg ?¿wah .mesti best gile keñn.
azam bru aku nak belajar sunguh sungguh  .for the last .i hope what i want b really situation...seriously aku nak mnx maaf kalau entry ni bosan ,just nak bagy tahu  yang saya sihat dan màsih hidup...andai ade yang merindui contact la cepat cepat.andai terluka ,àmpun maaf daku pinta,.,
salam sayang dari saya ellynas,..


Old things | New things