Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Last Wasiat Before the days ,
Tuesday, July 24, 2012 | 4:19 AM | 1 comments


Assalamualaikum n pa khabar semua . Sihat ?

Maaf lah di atas kemalasan yang melanda .masa amat mencemburui saya .
tidak mampu saya melawan .haha


orang dah kecoh-kecoh kat luar sana .so ,apa salah nya aku pun nak beteriak dan melaungkan " I Love You PMR  Sayang" Lol ?

Trial Pmr is 1 Ogos Untill 9 Ogos .

what in you mind Ellynas ? Tell me now ? oh nooooooooo ..i can't say anything ,in my mouth is has gold , maaf specking lari .,hihi 

aku tak tahu nak cerita macam mana ,.kalau lah aku boleh sep-sep hati aku bagi korang rasa ,aku rasa tak perlu aku membebel panjang .

#Nw Kena stop online , *saya akan sambung bila betul-betul free .
#Nw stop nak layan movie or Astro .err >___<
#Nw stop berangan nak kawin .Lol . *Kantoi .
#Nw stop  Message or Pandang Crush dekat seberang .
#Nw please Study hard and smart .yeah !
#Nw ,i tak puasa penuh .hahaha , *Joke jeeee  =P


Saya Nurul Ellynas ,Pelajar Pmr2012  ingin memohon maaf ,zahir batin .luar dalam ,hulur hilir ,atas bawah ,hingga lah ke hujung kuku kaki  dari hujung rambut ,yang hampir gugur .
Maaf ku pinta .apa salah aku ,minta di maaf kan .doakan yang terbaik Untuk Saya ,Boleh ? *Buat Muka Comel* Pleaseeeeee ??

saya nak dapat banyak A+ + + + + + + + +.saya jugak nak berjaya dunia akhirat .saya periksa kerana Allah .

err .ok .ok .saya tak paksa ,saya cuma nak terbaik ,saya nak ramai sayangggggg saya .no more haters ,no more liar .no money ,cuz puasa .hihi .maaf-maaf .












(Buat Muka mintak Aiskrim)
saya tahu ,saya banyak salah dekat kawan-2 saya :(
saya tahu saya agak bajed plus poyo ,hihi ,
tapi ,saya sayang semua orang ,tolong jangan benci saya lagi ?, yeahh .bye ,Salam ,






Old things | New things