Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
penuh makna ?
Wednesday, June 20, 2012 | 11:18 AM | 0 comments






jika Anda Benar-Benar Ingin membaca .baca lah .mengertilah apa yang cuba aku siratkan .jika engkau berjaya membacanya .ucapan terima kasih ku titipkan :)

Seorang lelaki telah bertanya kepada Ibnu Mas`ud tentang seorang yang berdosa tapi menyesalinya, apakah bagi orang itu ada hak taubat. Ibnu Mas`ud berpaling daripadanya, kemudian menghadapnya semula dengan kedua matanya bercucuran air mata, lalu menjawab, "Sesungguhnya Syurga itu mempunyai lapan pintu yang seluruhnya kadang kala terbuka dan kadang kala terkunci, kecuali pintu taubat. Pada pintu ini ada malaikat yang diserahi tugas agar jangan menguncinya. Bertaubatlah, jangan berputus asa!"


ape salah aku ?
event pun aku cuma nak berubah .
hakikatnya aku dipandang serong .
alangkah indahnya jika engkau memahami isi hati ini .

Tapi ,
Biarlah tidak sesiapa pun mengerti ,
Ku pasti Allah mengetahui isi hati ku ini .

Dapat ku rasa .
perbezaan sekarang dari dulu .

menarik perhatian lelaki ajnabi .
dikatakan Hot ?
memang tidak la...awak hot la kat neraka nanti .

Memang manusia mempunyai perasaan .
Sekeras mane pun hati .
satu masa pasti akan tersentuh .
Mamang aku sedang Terasa .
Dengan sikap Segelintir  manusia .

Kau Cantik 
Kau Menarik ,
Memang kau bangga 
mempunyai paras rupa
Bukan nya pujian dari manusia kau tagihkan .
Tapi ,ucapan Alahdullilah perlu diutamakan 

Diam lah kau ellynas ! 
tak sedikitpun mengerti .
mengomel saja .
berhentilah .

Hahaha .
Ini Blog gua .
wa punya suka !
lu tak suka boleh blah ...
 (maaf di atas ,perkataan kasar)
jangan terasa .
if ,anda bukan apa yang saya kata




Labels: , , , ,



Old things | New things