Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
itulah hidup
Monday, June 11, 2012 | 2:32 AM | 0 comments

Salam Sejahtera Semua .
bila bermula cuti sekolah .
sukanya tak terkata .
lama bercuti ,rindu sekolah

tiba hari persekolahan .
menanti akhir waktu ,tak sabar rasanya ,
pulang cepat menjadi penantian
balik cepat ,lapar rupanya .

alahai ..pelik kan ??
sebelum cuti sekolah kan aku periksa PPT .
kira nya masuk sekolah ni .dapat paper lah .
Ade yang terdapat A .
ade yang terdapat D .math aku .:(  ..ah tak yah cakap lah .aku malas time buat tu .takde mood .alsan*=p
ade yang saje dapat B atau C
ade yang malas .sampai kena rotan .

huu..tak sakit .*buat muka bangge sekejap*
 ..aku suka ni ,,haha
tak dapat target tafsir hadis dowh .
ustaz nak 65% keatas .aku tak mampu lah .bukan nyer..aku malas nak hafal banyak2 sebenarnya .nanti time dh dapat kertas lupa .memory full kan.. tu pun aku terkedek-kedek .54% je .ect ,tak kesah pun .tak tahu lah orang lain .kan ?

Orang yang tak pernah merasai kegagalan, takkan pernah merasai kepuasan sesuatu kejayaan itu. Berusaha dan terus berusaha....Allah swt pasti merancang sesuatu kebaikan untuk kita kelak :-)
see ? aku dah tak kesah .rezeki masing-masing .\
aku pasrah .dah berserah .:)

Sesungguhnya Dia telah merancang sesutu yang lebih baik ,
Dari apa yang kita ade sekarang .Insyallah :DD

Assalamualaikum awak ^____^



Old things | New things