Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
itu dia :)
Friday, June 15, 2012 | 8:13 AM | 0 comments
Bila sebut malam jumaat .
ape kah yang akan terlintas difikiran anda ?
pelbagai bukan ?
atau ,tak pikir ape-ape .mean ,tak de perasaan .
ah ! mane ade orang yang tak ade perasaan kan ??

bukan lah ape sangat nak cerita kat sini .
If rasa bosan ? boleh tekaan X kat hujung belah kanan tu .hihi :P
Ingatkan ade orang sudi hantar aku pergi class malam-malam .
rupanya tak .tindakan terburu .lari-lari bagai dikejar ______?
ambil kunci moto .OME .dah lmbat rupenya ..merempit la akhirnya .
ade berani ? aku duduk kampung ,bukan macam korang kan ? jalan depan rumah pun ade lampu jalan .jalan rumah aku ni sunyi .haha.dengan  lajunya aku membawa dengan sisipan suruh-suruh .Istifar :D





haha..penakut bukan ?takut ade yang nak tumpang bah !
yela..mana tak nya..tadi dekat sekolah .ade orang ajar aku macam mane nak bukak hijab sendiri .memang gepak kan ? tak ? ok.tak pe ? if nak tahu tanye aku ..haha .*Muka serius 0_0'
pastu cerita pasal momok .? see ? terbawak-bawak sampai rumah pulak ..
haha
Be cool :)
Lupakan .




Sorry jugak .if post ni merepek .Penat la ..huhu
Assalamualaikum semua :)

Labels: , , , , ,



Old things | New things