Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
fghj ..lol
Sunday, June 3, 2012 | 3:02 AM | 2 comments
hai .
penat jugak ye pergi kenduri depan rumah ni .LOL
apekan daya .
saudara telah dirisik oleh sang jejaka ...awww ! hahah
tahniah untuk mereka .

maaf untuk kualiti gambar ..ni je yang mampu :)



berbaju merah itu ibuku .
merah menyala mengalah kan aku ..
hihi .peace yoo00o :P

mungkin selepas ini giliran dia .
cepat lah sikit .aku nak anak buah maaa ..

ini lah budak paling kecoh .haha.pastu wat muka tak bersalah .haha .

Hai .untung lah dia kan :)

menyibuk kejap..hoho
tak salah kod .

dah lah .nak tutup account facebook jap.

Mungkin ini last entry dari saya .
saya akan pergi untuk seketika .
mintak maaf untuk semua
Assalmualaikum :)


Old things | New things