Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
di pantai PD
Saturday, June 2, 2012 | 6:36 PM | 0 comments
kali ni .aku malas nak bercerita .
cukuplah ,dengan bermain pantun penuh makna .
bukan lah hebat .
tapi cuma ingin mencuba ayat .

sedang asik bermain pasir di tepi pantai .
hadir wajah mu dalam memori .
apa kau buat ?menjadi pertanyaan .
apa kau rasa ? menjadi debaran .

disebabkan aku mabuk laut .aku naik atas sekejap .air laut masin .telah ku telan tanpa ku paksa .biarlah ia berlaku .kerna air laut lagi sedap .daripada meng ingat janji mu .


lihatlah dia yang sedang bergembira .
bermain pasir penuh ceria .
mandi pantai sampai petang
tak perasan .senja dah datang .

hai budak .kulit mu sudah bertukar .
bukan seorang saja .tapi aku terkena .
inilah akibatnya .
bermain dipantai lupa akibatnya ..




malas la nak main ayat lagi .nak cepat ni .nak pergi kenduri depan umah .huhu

istana pasir .hasil daripada kitaorang ..haha .pelik-pelik..FYI .istana ini ada nama ."istana bulat" .sebab bentuknya bulat-bulat ..LOL .

bermalam disana bersama keluarga .
tidur tak lena .kerna hati terluka .
luka perit .sebagai cubaan bercinta .
itulah dugaan penuh derita .


ini je yang sempat, dan paling dekat, untuk disinggah, di cuti sekolah .

gambat mase mandi tak de .tak de sapa nak snapkan .semua sebok nak mandi .ok find .lagi pun aku dah malas nak bergambar banyak-banyak .haha

macam orang gila ...haha lawak sebenarnya .
dah la .bye .Assalamualaikum semua :)

Labels: , ,



Old things | New things