Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
nak baca ?
Thursday, June 28, 2012 | 7:51 PM | 0 comments


Assalamualaikum ,.
hari ini terasa nak buat jugak post ni .(terdesak)
takut tak dengan kiamat ?
.kalau boleh nak meninggal sebelum kiamat .
umat akhir zaman memang menakutkan .
agak-agaknya ape yang masalah yang terdekat dengan kita sekarang ni ?
ye memang banyak .tapi satu masalah nyer .bila meningkat dewasa .
Bercinta atau lebih popular Couple .
aku juga terkena tempiasnya .

"Kalau budak sekolah Agame Couple ,Sekolah Menengah apa lagi lah kan ?

rasa ingin dicintai ,dihargai tak lekang untuk budak perempuan .
maka rasa ingin menyangi ,dan diberi perhatian lahir secara automatiknya dalam diri lelaki .
seterusnya ,terjadi la pelbagai perasaan .rindu ,cinta ,sayang .and whatever lah kan ..
memang sukar nak melawan perasaan ni .Fitrah .
aku jujor lah kan .aduii ..
konon nya bila susah senang dia teman lah kan .belum tentu dia jodoh kita .tapi kalau korang memang ditakdirkan untuk bersama .memang untunglah .

Aku ade kawan .dia lelaki .aku dah anggap dia ni macam budak kecik dah .dulu rasanya dia baik gila .aku dari sekolah rendah kawan dengan dia duduk sama-sama .main kejar-kejar ..dan kawan sampai sekarang .dulu aku cakap .dia skema gila .naik form2 bajet alim .pandang aku pun tak nak .dulu aku jahat gila .seriusly ,tapi sekarang dah kurang lah kan..k sekarang aku cerita pasal dia kan .naik form 3 aku dapat pulak sekelas dengan dia .aku kawan lah dengan dia .ingat dia ni bagus sangat .rupanya gila ..haha tipu je .aku tahu dia couple .tulah kesian kan .hari-hari dia pergi -balik dengan awek dia nek bas .aku tak tahu nak cakap ape .satu hari ni .makwe dia mengamuk .salahkan kelas aku pergi bagitahu cikgu hubungan mereka .dyorang still pertahankan love diorang tu .menyapah pulak aku .HAHA .
  #moral : don't judge the book by it's cover .

pasangan yang pada waktu remajanya bercinta secara romantik ,apabila sudah berkahwin sikap romantik nya akan hilang sedikit demi sedikit .
aku tak pandai la nak berceramah pasal benda ni ,ilmu aku cetek je bukan macam korang kan ?

aku harap sangat ,korang jage akhlak korang .
jangan sosial sangat ,nanti orang panggil sial .




Ibnu Qayyim Al-Jauziyah mengatakan maksiat sangat berbahaya bagi hati dan pisik di dunia dan akhirat. Maka siapa saja yang masih hidup dengan bergelimang maksiat, hanya akan merusak kehidupannya, dan mencelakakannya di dunia dan akhirat.Hanya iman Dan Takwa kepada Allah yang mampu membantu kita .Insyallah :)





Old things | New things