Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
hihi .nak buang mase kejap kat sini :P
Monday, May 14, 2012 | 1:49 AM | 1 comments
Hi !
maaf -maaf dah lame tak online .
lupa pasword
percaya tak ?
||alasan je||

hm,tak de topik .
btw ,aku dah ok dengan semua orang .Alhamdullilah :)
lepas aku dah belasah diaorang .
haha (tipu je)

Esok bermula lah PPT a.k.a. (Peperiksaan Pertengahan Tahun)
Oh My English ! *sambil tangan letak kat bahu .mate bulatkan ..haha (omG)

  sebelumtu ..tolong sumbatkan makanan kat saya ..lapar ..smpai terkejut ! OH MAK KAU .!
Wish The Best for Me for PPT .ok ..sekali lagi di ingat kan .Saya adalah calon PMR 2012 ..saya lahir pada 1997 .so i tak kesah la if korang nak cakap aku macam budak2 ..sekurang-kurang ye saya adalah saya ! yeah ! merepekmerepek* bulan tujuh trial lah gile ! garu kepale* bulan sepuluh Final PMR ! hentak-hentak kaki atas meja sambil mata terkeluar * Serius ni .macam mane ni? cuti  bulan 6 nanti nak study lah ..:D

cuba nak jadi comel macam Marina .opsss..Marini ..haha .kena balik ,suka-suka hati dia je mention name saye kan kat blog awak .tapi saya tak kesah tau ..lenkali belanja aiskrim ..nanti saya syg awak..awww ! geli ..lap-lap pipi ..:P

Hai ! jom peace .dia pinjam mata saya .saya pinjam mata dia .boleh kah ? ofcoz .tengok lah gambar kan .
oh jap-jap ..nak marah jap !
yang tengah ber cinta tu kan ..mu tak sah la buat ayat manis-manis post kat facebook mahupun twitter serta blog dan seangkatan dengan nya ye ..Saya Jelez tigapuluhenamsaat ..huhu ..:P
dah la boring .bye .assalamualaikum semua :)
I lap You <3

Labels: , , , , , , , , ,



Old things | New things