Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
memo of story girls ..
Saturday, April 21, 2012 | 5:20 AM | 0 comments
Hai .
awak-awak semua ..
hmm..dah lame tak bukak blog..hihi..
ni agak-agak nya kalau aku tulis entry baru ,ade orang nak baca tak haa ??

(bajet ade org bace je kan) boooo ~

meyh aku nak story sikit ..
pada suatu hari..dipetang hari..(ceh-ceh)
aku dan  rakan-rakan (omg ! semakin skema  pulok ayat)
kami telah menyertai aktiviti Perrsatuan Pengangkap Sekolah ..hihi..

Percaya tak ??
Plis Percaya ..



Ok .Main Bakar-bakar ..



aku & the geng ! yeah ~
Omey je kan kitaorang ..:P
Sebenarnya ..kitaorang bukan bakar sampah ..(tak mo-tak mo)
masak Kentang .pastu men bakar-bakar ..
huuu..best ..
makan ramai-ramai .makan dengan tice Azira nan ticer uyun ..


rasa la orang dulu hidup susah..nak masak pun kena carik kayu..korek lubang .letak batu..kipas-kipas asap..

lepas dah siap masak .kemas-kemas..ttibe baru ktorang perasan yang kitaorang ni busuk .
haha :P
bau asap .wuuuu..tak rugi ape ..sekurang-kurangnya dapat pengalaman baru .

Gambar :Ehsan Facebook ticer uyun ..

Oh aku nak kogsi tips :Bagai mana aku boleh turun 2kg dalam masa 2 minggu
nak tahu tak..
*aku tak makan kat sekolah .(sebab tak de duit .)
*Puase .(ganti puase sebenarnya) huhu
*stress Sebab Putus Cinta....Sedih sgt ..makan pun tak selera..(gedik je kan )
*nak beli makanan pun pikir 5 kali ..(nak jimat punya pasal )
Terpakse kawal nafsu makan ..

k.dah .sebenarnya ..aku tak tahu macam mane boleh turun..aku pelik..aku makan semua menda..yang atas tu .aku main-main je,..haha .ramai jugak yang pelik macam mane aku yang nampak gemok..tapi lagi ringan dari korang ..

Sekarang ni..kan ..aku tak tahu asal aku batak sangat tulis kat sini..
Meh boooo dekat aku jom ?
45 ke 43 ..omey kan ?..kawan aku cakap aku sakit. tak stabil .sedih :(
memang ..aku sakit ...sakit hati !!.



macam sakai je aku kan ? haha :P
ok bye semua !
Assalamualaikum..:)

Labels: , , , , ,



Old things | New things