Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
kenapa ?
Monday, April 30, 2012 | 4:30 AM | 1 comments
hati saya sakit .
kenapa ?
jangan lah macam ini .
plis ..

saya tak akan tunjuk dekat siapa-siapa .
apa guna ?
  saya diam ..fine .
masuk bilik..tutup muka pakai bantal .bantal basah .saya tak sengaja .serius ! ..sayan nangis sebab awak .
ape tu ?
k.stopstop..hahaha .Drama*


Walaupun awak da tanak layan saya tp saya mengharapkn awak bahagia dengan hidup selepas ini :)


tadi kena persembahkan forum ."pembuangan bayi "
aku group ke-5 .
sorry cikgu .tak serius tadi ./rasa bersalah weh\ takde niat * maafmaaf :)
makan tak selera .
entah ape kejadah .mengade sangat aku ni .KFC depan mata pun makan macam tu je .huh .
masih ada dekat luar sana yang kelaparan ...sekali lagi minta maaf .:'(

Kenapa masih ada yang berani mempermainkan hati ini ?
kenapa ?
sanggup kan ?
aku akan lupakan .
macam yang disuruh .

lepas dibuang
hati terasa -----
aku sentap .
aku tertipu :)
terima kasih untuk semua .

lap lap air mate *



"Perempuan yang banyak cakap, dan banyak gelak. Adalah perempuan yang 


pendiam bila ada masalah. Dan banyak menangis, dalam diam."

Labels: , , , ,



Old things | New things