Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Jangan Benci Saya .
Thursday, April 26, 2012 | 4:12 AM | 0 comments




Ya Allah!Sahabat buat hati gembiraMesra kami penawar dukaRindu kami menambah rasaRajuk kami membuah ceria

Ya Allah!Silaturrahim kami ukhwwah fillahBermusuh kami nau’zubillahBerpisah mati InsyAllahPengubat hati doa Rabithah

Ya Allah!Rahmati kami meniti usiaTerpisah kami di alam nyataTemukan kami di taman syurgaAmeen.


Noktah .
tolong maaf kan saya .
Halalkan Makan Minum saya
Maafkan Kesilapan saya .

Kini .
Hadir ku 
Tak bisa membahagiakan 
tak bisa menceria kan
Hanya menyakitkan 

Tak berdaya .
Sakit dihati ku amati sendiri
luka dihati 
sering ku ubati sendiri .

Wahai sahabat yang pernah hadir dalam hidup ini .
tak pernah diri ini membenci 
sekadar marah dengan sikap mu sendiri
tak ku salahkan dirimu sendiri .

Terimalah kekurangan ku .
jika engkau benar-benar menyangiku 
Hormatilah ku sebagai sahabat mu .
Walau aku tak sedarjat dengan mu .
Terima Kasih Duhai Sahabat ku :)






Hai .
hmm..semenjak duapuluhtujuh menjak ni..
hati ni suka rasa sakit .
mudah tersentuh .
Jiwang pun ..
Sedih sekali hati ini .kerana diperlakukan sebegitu .
Mengapakah ?




Labels: , , , ,



Old things | New things