Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
hilang sesuatu .
Thursday, April 5, 2012 | 6:18 AM | 2 comments
Kawan yang baik adalah menerima kelemahan kawannya seadanya bukan dok mengumpat pasal kawan die 24 hours.
 ·  · 10 minutes ago · 



Weh .Serius Tension !
Sorry tetibe je ..cakap macam ni..
Tapi aku tetap sedih ..ape lah salah aku..semua tak puas hati..
Jom lah bawak berbincang ..jangan lah gadoh-gadoh .
Aku sayang korang la..
makin usia menigkat ..perangai korang semakin .annonying !
aku tak larat ..tak tahu nak buat ape..bila aku kesini..kene ngumpat kat sana .

Nauzubillah ! la weh .
ada kawan ..kawan hipokrit .
ada kawan..tapi , kejap ade .kejap hilang .
mane janji-janji nak kawan dunia akhirat ..?
nak marah aku je ? benci aku ?
sebab aku sombong .?
seriusly ,aku sibuk buat hal dengan budak-budak kelas aku..dan orang yang boleh paham aku..bukan orang yang nak complain 24jam !




Kita dah tak sekelas .
kita dah tak rapat macam dulu
kalau dulu .aku nak belajar pun senang .
sekarang tengah belajar pun..pikir masalah ni..
satu-satu datang ..

kalau korang marah aku..
sebab pergi cerita dekat sini .
korang silap .dan ni hak aku .
korang sendiri tak nak dengar suara aku .
Sedih :'(

Aku sayang korang .
macam mane korang ,jadi macam ni..
Di pinggirkan..
Aku dekat dengan A kau tak suka .
Aku dekat dengan E kau mara .
aku leppak sini .salah .
datang tempat lepak ko..macam aku mahkluk asing tak pakai baju je..
Aku clash dengan ED kau sukaaaaaa !
kenapa ni Kawan ??

Sabar Ellynas ..
Semua dah besar .dah boleh pikir kan .
Kalau aku silap .tolong lah tegur .dan maaf kan ..
ampun-ampun ..^___^



aku tak marah korang dan ni sebab aku jugak lah ..tak boleh jugak salah kan korang je..biar smua cakap semua salah aku ..dari korang gado2..tak baik .
nasib la ade kwn yang suka jadi radio..ok lah sikit .
Orang yang penakut je cakap belakang-belakang .kan ?



Kalau aku salah .banyak buat silap dekat sape2..yang terase .yang terSentap ? Minta Maaf ye
..Dan..dan..
Ye aku single ..orang tak nak kita..tayah terhegeh-hegeh lah ..duduk diam belajar.PMR tahun ni woiii..haha kbye .Assalamualaikum .

Labels: , , , ,



Old things | New things