Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Di suatu ketika ...
Saturday, April 7, 2012 | 10:13 PM | 0 comments
Assalamualaikum :')

Duhai Insan ,
Kita jadi manusia .kena ade kekuatan..gunakanlah selagi anda mampu .
Dekat dengan Allah
membuatkan seseorang itu tenang .Insyallah ..


Cuba nak lupakan masalah ..huhu
Jadi kena lah sibuk kan diri ..
buat kerja sekolah ..
buat kerja kursus SJRH & GE0 .
yang buat aku serabot ..ceh-ceh..
Sampai laparrrrr ..
Dan Terhasil lah Makanan Hasil Tangan Kakak aku & aku tuuu ..
Sedapp wehhh ..
Laksa ^__^



Sementara tunggu mee laksa lembut atas dapur..
Terhasillah ..

Chesse Cake .

Ikut Resepi Google Serius Senang .




Bila rasa dah kenyang ..petang tu ..boring ..
tengah lepak-lepak dengan kakak aku kat dapur ..
dia ajak buat ..



Coklat ..yes ? buruk kan ..tapi sedap
Don't judge The book by the cover 
biar buruk diluar ..janji sedap didalam .
eh ? ye ke ayat tu ?
 
aku tak reti buat Hot Chocolate
Tapi Dark Chocolate Reti kot ..haha ..k.ayat merepek..

Mempersembah kan ...Budak PMR 2012 ..

haha..ok geli ..dah lame tak ambik gambar senyum sampai telinga ..haha
aku single ..yang sebelah aku tu ..not acsess ..haha..kejam dowh ayat aku ..

Btw .ade seseiapa nak ajak aku keluar ..rindu lah nak tengok Movie ..OMG .mengade nya ..uiii :P

Boleh tak kalau aku nak tunjuk dekat orang yang tengah bace blog aku ni..hadiah yang mase itu aku dapat ...haha..macam batak kan ?tapi kan..suka hati aku lah kan ..account aku wehhh !


By : Huda ..Thanks tau ..kalau rindu kau boleh lah cium bear ni kan >? kan ??

oh Flash ! tak reti nak ambil gambar ..janji ade rupa..jadi lah ..huhu
ni adek Wafa yang bagi..terima kasih tau..aku akan pakai ..selagi yang boleh ! yeahh .

Ade siapa nak belanja lagi ??..hihi ..:P
Amat mengalu-alu kan ..
eh..lepas ni pergi tuisyen tak nak sarapan lah ..nanti teacher nak belanje..yeahh ..suka ..untung dia kaya ..lalala~
ok ok la..bye ..Salam :'0

Labels: , , , , , , , ,



Old things | New things