Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
suatu ketika ..
Monday, March 12, 2012 | 8:28 AM | 0 comments
Hello ,Assalamualaikum :)
Dah lama aku taak update blog..biasalah budak busy ..cehh-cehhh :P
k.tipu ~
Cuti sekolah da mula ..korang ade pergi holiday ? huhu
aku tak kemana kod..stay kat rumah je ..>.<
Hari Sabtu ritu ..aku pergi kenduri kawin .umah sedara lah tapi ..bukan aku ..eh ? cam pelik pulak ~
Dekat area-area sabak bernam..
sebab pergi sini..aku skip kelas tuisyen .hehe




Ni bukan lah pengantin nya (yang pasti)haha

nak jugak amek gambar :P


Then jumpe atok .nenek .sedare yang jauh-jauh ..
eh-eh nak cerita 
: atok cakap aku macam  artis ..haha
gelak bapak aku .
tapi nenek marah :jadi ustazah takpe .artis tak payah ..jyeaah !
seriusly aku tak nak jadi ustazah ..
jadi isteri ustaz aku oke lagi..haha :P
(wuii ! gila mengarut aku ni )
k stop !
haa ..sambung ..balik tu kitaorang singgah kat tempat bawah ni ..see ? lupa la ape nama nyer :P

time tengah duduk-duduk ..aku terlihat akan .....?

ye !sekumpulan lotong .mengerumunii pakcik yang hensem bekaca mata .:P
k dah habis ..

nak lagi ke ?
eh jap ! nak tahu tak ...
14 March is special day for me .
hari ape tu ? memang hari rabu ..
tak..itu hari jadi aku ?
Percayalah ~

Jumaat ,sebelum cuti sekolah bermula..adelah seorang jejaka oh tak ..kawan !
letak benda bawah meja aku ..
mula-mula tak perasan ..tapi .tiba-tiba orang depan aku mintak aku coklat .eh cam pelik..aku cakap la..aku tak de coklat ..pastu..dia tunjuk bawah meja..eh .suka nya aku !

Senyum sampai telinga ? haha ..terima kasih ..aku tak tahu ade orang nak bagi aku hadiah tak lepas ni ? yela..siapalah aku ni kan :'(
tapi .aku tetap mahu kan kebahgiaan bersama ..
bukan dengan pakwe ..(aku single ni)
dengan keluarga tercinta ..
Terima Kasih kerana sudi membaca .
Bye !

Labels: , , , , ,



Old things | New things