Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
luahan .
Monday, March 12, 2012 | 9:54 PM | 0 comments
Sedang ada yang  bergembira ..
Riang ria bersama yang tersayang .
240450067574586285_u6qcg1gp_c_large



Ada sekujur tubuh menggigil menahan sakit 
sakit yang datang tak ku jemput .
ya ! itu la sakit yang sering dialami..

Ditinggalkan ..
dilupakan ..

terkadang teringat kisah antara kita .
yang duka & manis.
aku ingin selalu dekat dengan mu..
tapi ape kan daya ?
aku tidak berhak menghalang semua itu .

kau hadir dikalau aku sunyi .
tapi itu kisah lalu .
tak usah diungkit..
akan menambah luka dihati..

jika dulu
rasa rindu .kau datang dekat
sekarang hanya yang mampu melihat gerak gerimu dilaman muka buku .
tak dapat mendengar suara mu .
tak mendapat pesanan ringkas mu..
hanya ku mampu..merenung gambarmu di album ku ..


Indah nya .jika kita seperti dulu ..
tidak ku harap .lebih dari sahabat .
hanya ku inginkan .sahabat sejati .
sanggup bersama .susah & senang .



Mungkin ini balasan untuk ku .
Kerna dosa ku selama ini .
Harus ku kuat
menempuh semua ini .
Ampunilah aku Ya Allah 

Kini aku bangun !
Harus bangkit dari kemelut ini
memang jika ini yang kau mahu kan ..aku pasrah !
Aku tidak mahu kau risau tentang ku .
Aku mahu kau gembira .tanpa ku .
Aku Akan menjadi yang terbaik sebelum ini .


Thanks
Sudi membaca
Ikhlas dari hati kecil ini .
Tak punya ape ingin diberi 
Hanya ucapan terima kasih diberi .








Assalamualaikum .

Labels: , , ,



Old things | New things