Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
terharu weh "))
Tuesday, January 17, 2012 | 5:57 AM | 0 comments
Salam Sejahtera ..

sorry sangat sebab dah lama tak update ..hurm..aku terharu sangat dengan kawan-kawan aku..aku ingat tak ada orang yang nak singgah blog aku..huhu

             (erm...pandai-pandai lah besar kan )

Terharu ..Terima kasih korang ambil berat tentang aku..TQ TQ TQ TQ..ceh-ceh..ayat kemain..=P

Erm..hari demi hari..bertambah baik..dah boleh kamcing dah dengan budak-budak nya sikit..k.malu..

bercakap pasal malu ni...semenjak dua menjak ni..aku dah makin pemalu,,amenda ntah,,,aku merepek ni..
..Tadi Aku rase malu gila dalam kelas,,asik nama aku je kena mentions ,,wuii..sabar je la..

Dan aku malu ,,Bukan menangis laaa ...=P.
ok lah..nanti ada masa,,.aku kongsi lagi..sorry kalau entry membosankan..:))

kbai .








Labels: ,



Old things | New things