Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
no special but awesome day !
Tuesday, January 31, 2012 | 1:16 PM | 0 comments
Hello ,people,,

Aku Dah lama dah tak update ,.haha..
malas..malas online (bajet macam budak pandaiii) hihi =P

2012 tahun baru..(ada maksud tersirat)
Tahun ni nak belajar betul-betul,,.please pray for me ..:))
uh ! sabtu lepas 28/1/12 umah aku ada buat kenduri kesyukuran + berkhatan +arwah ..banyak lah pulak..haha..



 Budak-budak yang over active ..


ramai la jugak ,.




Haa..bahagi-bahagikan nasi ambang tu,,,penat aku tolong masak.,,,(eceh-ceh)=P

Suka Diaorang makan ramai2..dalam talam ..nikmat ~

Ni Pulak Big Family Sebelah Ayah ..Belah mak aku malu-malu nak ambik gambar lah..rugi ~ huhu


this my family ..hewhew (muka letih) tetap senyum .tu bapak aku..over yee..haha =P
ok lah ni je aku nak kongsi ..aku dah ok dah dengan sekolah tahun 2012 ni..haha..k la bye .Thanks scroll smpai sini .
Assalamualaikum :))

Labels: , ,



Old things | New things