Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
3rd
Friday, January 6, 2012 | 3:55 AM | 2 comments
Tumblr_lw6fq4pdns1r7cd5uo1_1280_large

Assalamualaikum :))

Hari Ni dah mula best dekat sekolah .Alhamdullilah ..

Tak nak cerita banyak-banyak ..

tadi aku IM dengan kawan kau...
aku dapat tahu kau nak pindah sekolah .(my ex-bf).ok..kalau betol..aku sedih gila :'(( 
tapi .....ok aku nak nangis weh .aku masih simpan sampul duit raya yang kau bagi..kantoii=P
one-four-three-two-four     14324   =aku teringat la..susah nak lupakan kau .


ok stop Jiwang pulak..

Maybe after this i will busy ..Sorry .Bye

Labels: , ,



Old things | New things