Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
2nd
Thursday, January 5, 2012 | 2:08 AM | 0 comments


Hello abibadiiii ~
hmm..Baru Hari Ke-2 sekolah ..kerja sekolah dah dapat ..hee ? Dulu-dulu time aku sekolah rendah macam ni ke ? lupa dah ..haha..ok mengarut ..siap kan kerja sekolah ..beli buku cepat .Kena hafal itu ini..kena bawak buku..tak bawak..kena rotan ..jangan ponteng ..ingat balik lambat lepas ni..tak de dah nak lepak dekak kedai depan sekolah tuuu...:'((

 awesome !

Tadi kan ..dekat sekolah ..aku ada kawan baru ..Nama dia rahsia ..Harap Dapat Kawan selamanya :)))

Time balik kan ....aku jumpe kau ..tapi kan ..aku tak perasan kau ..tu pun kawan-2 aku yang bagi tahu aku ..he kau hensommme lah ...:) Dah Tinggi .

.Aku Rindu kau lah..tapi sikit je .=P




Lepas ni dah tak de musuh-musuh dah..aku dah malas nak makan hati lagi dah :)))

p/s::makan cengkodok lagi sedappp .


Nak Kawan dengan semua orang .. tak nak kawan aku face to face ..peace (Y)

Assalamualaikum :))

Labels: , , ,



Old things | New things