Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
1st
Wednesday, January 4, 2012 | 2:15 AM | 3 comments
by: @gabswinkler on Twitpic

What You feel ini first day at you school ?? Hm ..my teacher also Like talk about PMR always ..eh ! streessss laa... hehe ^^ ..belum apa-apa lagi ni..ada orang best first day sekolah ..ada orang sedih je..hurm..boring la..budak kelas aku skema sangat ..SANGAT-SANGAT ! geram aku..sepatah tanya .sepatah la kau jawab ..lepas ni..kalau korang selalu nampak aku merayau-rayau time line clear ..jangan tanya la..aku bosan k. !


Aku kawan dengan lelaki lagi bagus .

most tu gelak bukan gosip =P


Maaf  lah kalau  dulu aku tak pandang korang ..yelah..agak sombong ..dah korang pun tengok aku duduk kelas bawah ..tetiba tyahun ni..sama kelas dengan korang ..

jujur dalam hati..aku tak pernah terfikir dalam otak .yang akan jadi macam ini .


Tumblr_lx9q39zada1qlbhvuo1_500_large

#First day dah dapat kerja sekolah ..tak pela ..demi kau PMR ..yeah !
     sentiasa ingat dalam minda ..pergi sekolah untuk menimba ilmu..tanpa ilmu kemana lah kita .
   
     niat seikhlas hati dan minta redha parent korang .(salam la mereka sebelum pergi sekolah)


Assalamualaikum :')

Labels: , , , ,



Old things | New things