Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
new for 2012
Saturday, December 31, 2011 | 12:09 AM | 0 comments
桜花抄✽destiny

Hello Abibadi ..Assalamualaikum ..

Ehem ! No Idea lah..Sorry Selama ni menyepi..eceh-ceh..erm..tak ada masa lah nak online..ni 2012 .tahun penting .nak PMR .masih tak  sedar kan diri..btw ,minta maaf sangat dekat orang yang dekat shoutmix ..aku x balas balik ..ada yang mara aku ke ? huhu..oke lah ade hal dah ni .nanti ada masa aku update lagi la ye..Insyallah :)

#be cool with blue colour 
btw ,mungkin bila masuk form-3 ni.aku jadi skema ! omg ~

Labels: ,



Old things | New things