Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Saya Datang !
Friday, November 4, 2011 | 12:16 AM | 3 comments
Z222317658_large


Heloo abibadi ! tetibe kekok .nak update blog..haha .plek..uh ! aku dah lame tak update blog kan ? nak make over blog ni .jangan cakap lah..malas sangat ..K exam dah pon habis ..sekarang dah malas nak study lagi..tahun depan aku sambung balik ! muahahaha ..Markah Pon dah ada yang dah dapat ..erm .sekarang tak nak la markah tinggi-tinggi ..cuma nak lulus sahaja ..uhhuhu..boleh ke ? Insyallah !

Aku Rase kebanyakan Markah nanti kan..mesti dah nak sama dengan orang yang duduk dekat-dekat dengan aku..lagi-lagi si Aisah ..ooo..memeang tak la ~hukhukk

aaaa..banyak kan ? sebenarnaya ade banyak lagi..belum campur kertas agama-agama yang banyak tu..ishk !
#tu paper atas sekali ade 3 gambar ../paper sejarah\

tetiba paper final exam ade gambar berwarna ..memang batak la..hahaha

ni tak silap paper english ..erm..tak ade lah susah sangat ..[eh ,tak baik riak]ok sorry !

#ni sesat nape ? ..oke ni kura-2 .adik aku ..aku curik kejap..nak amek gambar ..oh ..aku memang tak ada kerja !..okeoke..cukup la dulu..penat dah ..Pape pon Aku nak ucapkan bebanyak terima kasih dekat siapa-siapa yang tolong-menolong ketika menjawab ! korang satu kelas .memang terbaikk lah ! active sangat ..muahaha..kau hadooo ?raya haji kan nanti ..aku nak balik kampung kejap ..wuu..tak sabar pulak ..dah .la.merepek pulak..kbai  .
Assalamualaikum .

Labels: , , ,



Old things | New things