Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Good Luck !
Tuesday, October 11, 2011 | 6:21 PM | 0 comments
Words_large

Heloo..
erm..memang aku kehabisan idea semenjak dua menjak ni..apesal pun aku tak pasti..dengan macammacam hal ! dah macam mak orang dah..uhuhuk..28/10/11 ni..Final Exam !! menentukan kelas aku untuk tahun depan ~ ni..kena buat betul-2 ni..PMR next year ELLYNAS ! yeah ! ..kena tinggal semua sikit-2..erm..lepas ni..malas dah nak update blog ni..dah buruk.buruk aje lah..kan ? twitter jugak..FB ,tak pasti lagi..uhuii..ada banyak kerja bertimbun-2..suka bagi banyak-2..kan aku malas nak buat..>.< ...Aku Rasalah kan..aku dah banyak lupa .formula-2 la..try bukak buku m3 ..baru buat sikit .er .dah stuck..erm..kena pulak study Geografi ..C.gu suruh..katanya nak buat latihan bila dah mula sekolah..uh..First Paper ,Bahasa arab Komunikasi a.k.a BAK ,.aku kelas tambahan pun tak datang ../ teruk gile kau elly\ ..uii..kepada yang dah habis PMR 2011 ni kan..jangan la suka sangat ,result belum dapat ..pastikan result korang boleh gembirakan hati makbapak yerr..oke nak tengok kertas BI ..ada 9 pages..1 PERKATAAN pun aku tak tulis lagi..esok nak sekolah dah ni..ehekehek..takpe ..dekat kelas esok bincang jawapan .ekekeke ~oke lah..Selamat tinggal Cuti Sekolah..nanti dah habis exam sambung balik..hehe ^^ ..WISH ME GOOD LUCK !



Assalamualaikum .

Labels: , ,



Old things | New things