Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Selamat Hari Raya 2011 ~
Saturday, September 3, 2011 | 8:48 PM | 0 comments
/ok..xde kne mengena\
Salam Lebaran ..
Banyak Yang dah berubah..adakah faktor bumi yang rapuh ?ok..main-2 aje..manusia cepat berubah..kesian ! aku yang jadi mangsa ~ alahai ..nasibnasib ..aku tengah sedih ni../ok saje bagi tahu\ ..sebab ? /ok..personal imfomation\huuhu..maafmaaf..dah lah aku cuba lupakan bende-2 yang sia-2 ini..ok..back to title ..SELAMAT HARI RAYA . .
dah ah..tak nak cakap dah ! nak bagi picture je ?/macam lah ade yang nak bace & tengok.perasan\
/abaikan~\

Tema ::Ungu ..
tahun ini kan..ramai pakai kan ? HAHA xD /kebtulan\
tu raye 1 ..
ok ini raye ke-2 ..pink + green gitu ..lol,
kbai ../terimakasih sudi scroll smpai sini\

Labels: ,



Old things | New things