Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
sekolah .
Wednesday, September 28, 2011 | 4:51 AM | 0 comments
yoo ! sihat tak ?huhuh ~ /tetiba\

Entry Kali Ini Panjang .Harap Maaf !
erm .hari ini dekat sekolah ada event ..oh ,EVENT 2 AMANAH & 2 Ikhlas

#cool kan ?
tak adalah..acaahh .je ..:P  Sebenarnya ,kitaorang kena buat drama a.k.a. lakonan penuh sungguh-2..HAHA ..sila percaya ! erm.nak tahu buat dekat mana ? dewan la weh ..baru SMART ..smart laa sangattt ~ eh ,nak tahu tak.,aku jadi apa ? ceteka ?? ok ! aku jadi EMAK a.k.a MOTHER ..uihh ..ape la nasib..aku langsong tak hafal skrip ..caya la luu ~ tapi boleh aje belakon ..urm .aku rasa kumpulan aku paling best kodd ? [eii...perasan..kau dah la tak buat setting ,tak hafal skrip nak menang ? tuihh...]PERASAAN DALAM HATI . ok ..dah tamat pun persembahan tu..kita orang semua terus begambar ..eh , I Like This Part ! <3 ..huhu..posing la budak-2 + teacher .adalah satu part ni..aku ambil gambar dekat bilik bawah tanah ,dengan budak-2 kelas aku..mak aii..1 shoot je..terus lari litang pukang semua...cuak kod ..huhu..erm .kemas dewan..dan makan-2..tadi kita orang campain ..macam dekat tepi pantai..dengai angin sepoi sepoi bahasa ..alahaii...indah nya ..huhu..then lepas rehat ,sambung untuk kelas 2 ikhlas pulak..hari ini ,letih sangat ,sampai ponteng kelas komputer ..hukhuk . sorry cikgu . :)
kbai !


Tumblr_lrzaixqd881qcfueqo1_500_large
oh ! Super Junior Ada Lagu Baru A-CHA ..best dowh ! hehe :)

Labels: ,



Old things | New things