Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
✿ LOL ✿
Sunday, September 4, 2011 | 6:48 PM | 2 comments
Lokasi : Sungai ______.Pahang .
Motif : Nikmati lah keindahan alam semula jadi .
Photograpy : Ellynas .
/alu lupe ape name sungai yang aku pergi ..LOL \
abaikan !
Sasaran : Budak Kecix Yang poyo .
Motif : Saje-saje .

Esok Dah Kena Sekolah ..OMG ! 
aku belum puas raye ni..dwet rye lom byk ni..ala..huhu..tak tahu nak datang sekolah atau tak../pemalaz punyer ellynas\
[kalau ade orang raye rumah korg kan ..lepas tu..selambe je buat mcm rumah sendiri..ape korang nak buat ??]/sabar je lah\
ok bai :)

Labels: , , , ,



Old things | New things