Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
bersara lah
Wednesday, September 7, 2011 | 3:54 AM | 0 comments
[ketepikan kipas dekat tepi tu..& 3 btol Ridsect tu ...huhu]

Weh .asal tajuk kemain ??HAHA ..ini serius ! LOL 
yelah..yelah..aku citer..aku nak bersara dah nii..aku dah tue/ok tipu\
Sebenar nyer aku nak bersara dari 2 bende 
  1. Bersara daripada jawab soalan dekat depan..dan bagi peluang untuk orang lain pulak jawab soalan sejarah ../ramai yang tak puas hati dengan aku..asek-2 mkew aku yang jawab\
  2. Aku sekarang dah malas nak buat entry ahh ..aku cadang nak privet blog ni ah../bapak aku bising ahh..asek on9 aje..kerje sekolah malas nak buat\
  3. Berhenti dari buli orang..haha..so stupid lah ../x ade kerje \


[buruk kan ? haha..ok..saje je..]

Assalamualaikum .

Labels: , ,



Old things | New things