Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
saje-2..xde sebab !
Friday, August 26, 2011 | 5:06 AM | 0 comments
Tumblr_leq4jotnfn1qbysgjo1_500_large

/hai\aduh...aduh ,,dah nak raya weh..aku macam tak ade sangat feeling nak raya beb ~mesti dah tak dapat duit raya (:  /yo0o..so sad\ bukan 2 yang aku nak..tapi aku nak jalan-2..yaa ! itu misi aku..sebab aku tahu...lepas ini..mesti duduk rumah aje..

#Aku tak suka budak-2 yang suka main mercun ! alah weh ! bahaya ! kau tak sayang tangan kau yang tuhan bagi ke ? kau dah ade akal,tolong lah pikir..jadi orang kene bersyukur..nak masuk tibi lewwtuu ../jelez aku\ oke tipu ! ..pesanan ini dibawakan dari aku..yahyah !
  kalau aku bagi tahu satu tempat yang aku tak pernah pergi tahun ini...kau jangan gelak tau ..[aku tak pernah pergi bazar..harap maklum] HAHA xD ..aku malas nak merempit ahh ! aku lagi suka naik kereta.../eh ! bajetbajet aje\  ok..aku dah siap kan kad raya yang cikgu mintak 2..bukti ?
[picit untuk besar ?]

entry kali ini agak panjang..kalau dah tak larat boleh tekan tanda [X] dekat kanan atas tu..oke2..aku dah pernah bagi tahu aku akan delete effbee & blog kuno ini kan ...ye ! aku tak main-2.(MUNGKIN LEPAS RAYA ?).dan punca aku jadi malas ! /telah aku kaji\..jap-2..kepada siapa-2 yang dah dapat massage [ucpan selamat hari raya] daripada aku..yeah-2 /tahniah\..

#untung lah awak..dah besar...saya masih budak-2 lagi..saya tak tahu ape-2..saya tak paham awak..saya selalu salah..ye-2..saya mengalah..oke ? puas ! rasa nyer kemain lagi awak buat saya risau../alolo comel gitu\ 
247825_136651603077289_118147031594413_243132_3045706_n_large

#ustazah aku bagi tahu..punca utama kita susah nak menghafal sebab kita tak jage mata,telinga,mulut.etc..
kau tak percaya ? try kau hafal 1 Hadis..then ,kau bace majalah-2 remaja ,klik ,media hiburan etc. Atau..bila kita dengar lagu bukan-2..woii..lupa balik bai...huhu..sebab ini aku kene sebat dengan ustaz..dah hafal lupa balik..ringtone lagu Mr.Simple..alarm lagu Bubble Pop../I love musicKOREA\haha ..tiba-2 pulak...
ok dah la..bai..
SELAMAT HARI RAYA 
MAAF ZAHIR & BATIN (:

Labels: , , ,



Old things | New things