Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
may be i'm not ready ?
Thursday, August 25, 2011 | 2:33 PM | 0 comments
[pahamkan maksud gambar tu]

Tumblr_lq2rjdjg6l1qmjkvco1_250_large

@drama [bahasa inggris]
@kerja khusus [geografi]
@kad raya [kelas komputer] /balik sekolah hantar lalu emel\
@sajak ? lol
@ucapan kemerdekaan ? /malas nak hantar\
@hafal-2 ? ^__^
@da kerja sekolah yang banyak
/ok saje je nak bagi tahu yang aku ni pemalaz\


#cam ape je tajuk kat atas..nak je spuk-2/kemain !\
#aku gentle baii../bangge\
[kene rotan 12- kali pon masih gelak-2]

~~~

SELAMAT HARI RAYA 
maaf zahir dan batin...
kepada pembaca blog ini..dan sape-2 lah ..
ok bai

Labels: , , ,



Old things | New things