Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
kau dengar sini :)
Tuesday, August 9, 2011 | 1:47 AM | 0 comments
SUPER JUNIOR
#super junior[mr.simple]
SUPER JUNIOR

/Paling Best ..Jenjarom Kalah Dengan Budak Telok [kebun baharu]yeah-2\
[kami berdebat (gadoh la weh) oke.....bukan bergadoh..lain bukan ?]
Whatever ! Janji aku puas ! I don't care ~

"kalau kita betul-betul sayangkan seseorang, lepaskan dia pergi, jangan kau halang dia, andai sudah tersurat dia milik kau, suatu masa nanti dia pasti balik pada kau walau sehebat manapun pengganti yang dia jumpa dan andai kau sayangkan sesuatu benda itu, jangan kau genggam dia terlampau kuat, bimbang ianya pecah didalam genggaman kau sndiri"

Sekian ..paham kan ??
/creadit:cik epal\

Labels: , , , ,



Old things | New things