Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
erk =="
Monday, August 15, 2011 | 8:59 AM | 0 comments
Tumblr_lpx5ho33fe1qgypvgo1_500_large
/hye dear\
#aku tak tahu ape nak cakap..ok..[tak bermakne aku bisu]
#aku dah dapat edit kan blog orang..hehe ^^ [muka bangga !]
#Ye ! aku mengaku aku ni bodoh .SOMBONG ,bongkak + takbur ! [oke2]
#aku dah berjaye puase penuh tanpa disengajakan ! =='
#HAHA ..aku hapy dowh ! aku ade aura BD ! :P
#lepas raya aku cadang nak DELETE blog ini dan effbee ! [berita gembira ]

>>Link Blog Yang Aku Edit<<
 ~143~
*Tredmark danial :P
Ok bai :)

Labels: ,



Old things | New things