Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Contest:Template Unique !
Friday, August 12, 2011 | 5:43 AM | 2 comments




Date : 12 August 2011-12 September 2011
Hosted by : Nazihah Anuar & Nieysa Syahirah ,


Terms & Conditions : 
#Malaysian
#A Blogger
#Host : Blogspot & Wordpress
#Follow blog Nazihah Anuar & Nieysa Syahirah /Tak Wajib\


How to Enter :
#Buat post, letak banner dan tag 2 bloggers. Publish post tu.
#Orang yang nak bertanding guna template BLOGSKIN, hantar link entry contest pada comment post Nazihah .
#Orang nak bertanding guna Template Designer (contohnya: DENIM / MINIMA / SIMPLE TEMPLATE etc..) pulak hantar link entry contest pada comment post Nieysa.
#Korang diberi masa satu bulan untuk mengedit blog korang.


How to Win :
#Blog mestilah Unique & Kemas sebab blog akan dinilai dari segi keunikan dan kekemasan.
#Kalau ada blog yang serupa / nampak sama , peluang untuk menang akan berkurang.
**Contest akan ditutup pada 12 September 2011.
*Tiada kaedah 'VOTING' untuk contest ni \sebab tak adil/
#Blog korang akan mula dinilai pada 13 September 2011.


\ Tag /

Oke lah Bye-2 :)
thebeautydepartment.com -

Labels: ,



Old things | New things