Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Ini Khas Untuk Awak .
Friday, July 29, 2011 | 3:24 AM | 0 comments


/sesiapa yang telah mencaci ,memburuk-burukkan ,mengutuk ,dan suka membuka aib orang?\


#awak ape salah saya ?? sampai hati awak cakap bukan-bukan pasal saya dekat blog awak..
yelah awak..saya salah..ok fine..saya mengalah..
#awak kenapa ape saya buat awak rasa tak kena ?? 
kalau awak tak puas hati dengan saya..jom kita jumpe..cakap elok-elok..saya sayang awak..saya tak nak marah awak..tapi mungkin saya geram ?
#awak saya sedih bila ada orang cakap bukan-bukan..
awak nak tahu ?? saya dah bersabar dengan ape yang awak buat...
#awak-awak ! pertama kali saya buat entry pasal awak, suka tak ??
penat tau ..hehe ^^
#awak..saya nak cakap yang awak cantik ~ 
ikhlas dari hati saya...kalau saya tipu.saya berdose.Untung lah siapa dapat awak..:))
#awak..jangan cakap bukan-bukan pasal siapa-siapa tau ~
boleh janji ?
#awak ! awak ada periksa besar tau ,sedar ? 
nak saya sedar kan ? oh..saya on je ! nak ??
#yelah awak..jangan pandang saya macam itu lagi..nasib baik saya masih rasa hormat kat awak..
peace (Y) ! betul ape ~ kalau ikutkan hati..dah lame saya slek awak..tapi,,sabar je lah ~
#ok awak..saya tak pernah perli awak..ini first time ..dan didalam blog saya yang serba kekurangan..
jangan nak marah-marah ..awak dah cakap bukan-bukan bayak kali dekat blog kesayangan awak 2..adilkan ?
#saya manusia biasa..serba kekurangan ..ada masa bimbing lah saya ..supaya awak puas hati..
#awak maafkan saya ? tau..apa yang awak dah buat selama ini dekat saya..selama saya kenal awak..saya tak tahu nak maafkan atau tak..
#sentiasa menanti sesuatu lepas ni..huhu ..


>selamat menyambut bulan ramadhan<
ikhlas dari saya..bubye ! terima kasih bace ! ingat ape yang saya cakap kat atas..:P


Labels: , , , ,



Old things | New things