Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Holidays ~
Sunday, July 24, 2011 | 2:43 AM | 3 comments
Tanggal 22-07-2011 sehingga 23-07-2011 telah pergi aku Bercuti ..

#dekat sahaja :Port Dickson
sampai-sampai aje ,.terus amik gambar dari tingkat 7..(hotel)

#ni pulak pool..uisshh ! best dowh ! kita orang telah menguasai pool itu..
time kita orang datang tak ramai,.esok nya baru ramai yang datang,.

#ini mereka ..penat jaga 4 orang ini...xD
excited sangat diaorang ni..ish3..haha

#ade nampak laut kan ? lepas puas mandi dekat pool..kitaorang ,mandi dekat laut tu plak..
dari pukul 4ptg smpai pukul 7ptg..lama kan ??biasa lah tu..tapi aku tak de la sampai pukul 7...pukul 6 dah aku naik atas..tak tahan weh...pening kepala ..

lepas tu terus duduk dekat hotel..makan semua kat hotel,.tak keluar sebab tak larat..lepas tu..adoiii...aku tertido weh..tengah massage2 dengan dia pon..sian dy..mzkol banyak2..aku dah tido mati..HAHA xD
*esok nyer plak..pagi2 dah bangon..pukol 8 dah turun bawah,.berjoging la ramai2..best..time main lari2 dengan akak aku..erm..terpijak duri ape ntah..uhh ! sakit ,,berdarah2..ibu aku tengok..terus ajak mandi laut pagi2 tu..sumpah best ! sampai pukul 10..air pasang..lari..masok pool..smpai penat..HAHA..
lepas tu kemas2 balik..lepas zohor kod ?


#singgah teluk kemang !
ape telah terjadi ? aku mintak baju ELMO ..hehe ,,^^

#aku ,akid , ibu ,kak tiqa ,ecah ~ wink~wink
adik aku kata aku dah gemok ? ok..find aku iya kan aje..fakta pon..

#itu kami ..nmpak ? sapai hujung tu..huhu
gambar ini tidak disengaja kan...:P




HAHA xD
ok dah ! bye..sory entry kali ini panjang lebar..
**i love my Family ..my Bb  and my Friends..
(perasan tak ? mana ayah aku ? dia ada kerja dekat PD ..jadi dia hanya singgah sekejap je..pas2 belikan makanan .then blah..)

Labels: , , , , ,



Old things | New things