Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
erghh !
Monday, July 25, 2011 | 5:42 AM | 0 comments
**Entry Sedih Dan Penuh Makna..


#telah berakhir semua ..
#smpai hati kau meluka kan aku ?
#aku tak kenal kau..pulangkan hak aku..tolonglah..
#aku sayang sangat-sangat dekat dia ..
#kenapa kau hancur kan ape yang aku sayang ? ape salah aku ??
#aku tak nak balas sekanrang..kita tunggu je nanti ..balasan dari ALLAH !
#penat aku menitiskan air mata sebab kau ..


oh tidakkk ! aku jiwang ! erm..iya ..bukan masalah kau ~
HAHA xD
Aku Betul-Betul Tersentap Dengan Kau ..Kau..Dan Kau..
Aku Mintak Maaf ..

Jawapan Yang Tak Pasti ~
Aku Telah Membuat Sesuatu Yang Sia-Sia..:(
/ aku akan berhenti berblogging \

Labels: , , , ,



Old things | New things