Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
baca lah !
Sunday, July 17, 2011 | 4:25 AM | 0 comments

Satu bende aku suka nak bagi tahu !
Hehe >>>blah kalau tak nak bace !!<<<<
Pergi !! Pergi !!
meh yang nak bace ~

#jangan carik pasal dengan aku boleh tak ?? -mangkok !-
#jangan jadi sial !! -paham ?-
#kau jangan nak mengedik dengan aku ! -sepak karang-
#kau jangan buat aku marah , benci meluat , dengan kau ! -hakk tuiiii-


kenapa  ? sebab ??


1)**aku memang susah nak ade perasaan ape2 ..bila dah gado !
2)**sial lah kau depan aku ! cam bod** -____-
3)**haha ! laki , pompan macam ni..aku bagi tahu..awal2..aku tak minat !
4)**macam apa yang dekat number 1  ! aku benci  ! aii ..-carik nahas !-


aku tak tahu nak post ape2 ! suka hati aku lah nak buat ape !
(sorry  , entry kali ini agak PANAS kan hati )
bubye ! nak sambong main Angry Bird ! best dowh !
((aku dah ade bear DOMO ! !walaupon kecik ))

**terpulanglah kamu nak cakap ape ~
ini Nota saya , Account & Blog sye ~

Labels: , , , ,



Old things | New things