Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
taubat bkan sementara..tpy selamayer !
Saturday, May 7, 2011 | 2:38 AM | 0 comments
MSG !! :-\

Bermula sekadar mengurat,.!
Lalu bertemu di 1 tempat !
Maka tangan pula melarat !
Lawan peluk x kurang hebat !
Bila peluk sama rapat !
Nafaz pon tersekat2 !
Baju sendat , turut terangkat !
Gunung berlurah , turut dipanjat !
Tinggi rendah , bacaan disukat !
Jarum meter berpusing ligat !
Lubang kosong , turut tersumbat !
Habis longgar , dilunya ketat !
Ular sakti menikam tepat !
Bisa terpancut , konon nyer ubat !
Ubat cinta , x pernah tergugat !
9 bulan perut , sarat !
Dulu kosong , sekarang berat !
Bila ditanya , kata terjerat !
Time kangkang kononnyer nikmat !
Cepat lah abg , cpatlah cpt !
Pikir dunia xingat , akhirat !
Dapat baby dibuang merempat !
Masalah selesai , konon nyer selamat !
Buat dulu , ps2 taubat ! menjerat !
tapy skunk sudah , terlambat !!
Segala amalan , dihitung dicatat !
Tunggulah mase , tunggu lah saat !
Diakhirat , kelak seksa menjerat !
renung2 kan lah dan sebarkanlah nasihat ini !



Credit by :AFIF !

Labels: , ,



Old things | New things