Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
NASI LEMAK BERBAHAYA ?
Sunday, May 8, 2011 | 7:46 PM | 0 comments
nasi lemak ! right ???
ok ..msti rmai glew yg ske kn..! termasok lah ak !
hehe ~
nasi lemak mmg sedap !!
susah betol menolak godaan nyer  ! kn3?
tetapy dlam kelazatan itu ada bahaya nyer !
[w00o..! alamak !]
NASI LEMAK mengantuk kan !!!!
xde spe yg berani menafikan FAKTA ini !!

Oleh itu !!! aku seru kat spe2 yg bce entry ny & budax sekolah terutamanyer..!!huhu ~
elakkan memilih NASI LEMAK sebagai hidangan semasa waktu rehat !!
SEBAB !!!!
nnt boleh menyebabkan hilang fokus & malaz !!
oh DAMN !!!
Kepada pelajar2...korg digalak kan mengambil makanan ringan !!
macam kuih-muih ke ?
roti ?
ok ! cukup sekadar mengalaz perut !
[berhenti sebelom kenyang]


info !! ::::PELAJAR CEMERLANAG MEMILIH UNTUK BERLAPAR !:::::

credit by :Mr.Google & Miss Ellynas !!














Labels:



Old things | New things