Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
love 4 ever & ever !
Friday, April 29, 2011 | 8:52 PM | 2 comments

gajah  !


tgok ! ape da jdy ?? smua org thu kn i2 gajah..ke ade yg lpew ?
hahaha:P

ok..back 2 d topic...PUTERA WILIAM & KATE MIDDLETON
HAHA*







jelez sje dibuatnyer...huhu...sab0 je larh ~!

  korg2...korg nk thu x???ak ske snadd tgok mnde yg clourful abez !!
cm pelangi la weh !!fanitik glew nan PELANGI ni..


Pelangi merupakan salah satu pemandangan indah yang jarang2 kita lihat. Ia ada prosesnya tersendiri menyebabkan pelangi terjadi. Jika lihat bentuk pelangi yang melengkung di langit biru tu muncul oleh kerana pembiasan dari sinar matahari ketika hujan. Biasanya pelangi dapat dilihat di kawasan pergunungan, ketika mendung atau selepas hujan yang beru berhenti. Pelangi merupakan satu2 nya gelombang elektro magnetik yang dapat kita lihat. Ia terdiri daripada beberapa spektrum warna seperti merah, jingga, kuning, hijau, biru, indigo dan ungu yang hanya boleh dilihat dari mata kasar..Cara untuk saya mengingati susunan warna pelangi ialah melalui rangkap ayat ini "Michael Jackson Kata Hidup Bujang Itu Untung."hehe.




credit by :Mr Google ! & Ellynas !!
>>>>>click sini !<<<<<


Old things | New things