Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Contest Blog Saya Smart.
Saturday, April 30, 2011 | 10:17 AM | 2 comments

tdy pnad meronda ! mengusha ! merempit ! ber BW ! berFB !
ceh !!
ttbe elly tjumpa 1 bolg kawaii ! 
terasa mau join larh ! sbb ade hadiah la kn ?
nk kumpol dwet byk2 ! nk bwat wedding cm putera willion !!
jelez pnyer psl ! HAHA*
xde la..elly um0r p0n x ckup nk kawin !ish3 .,GATAIIi!
klau nk join or nk usha blog dy juz click sini >>contest MENARIK !<<


Tempat pertama akan menang RM 150

Tempat kedua lakk RM 100

Tarikh tutup 20 Mei 2011


masih sempat kn ! n hope dpt hadiah nyer ! amin ! 
segala PERATURAN tlh sempurna ! ceh2 ! sakai ! hehe ~

oh yew ! 
time untuk TAG !!
 cri mangsa2 ! HAHA*  [gelak santa clouse]
 SIAP SUDA !!alhamdullilah !



Old things | New things