Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
Bloglilts Jom Masuk Bloglist Prince.
Wednesday, April 13, 2011 | 5:15 AM | 4 comments
PRINCE!!!



c0ntest prince!

hhehe~
nk join la..teringin!!
JUJUR ak ckp..ak mmg minat glew pergi blog dy..*supa entry2 yg dy post best...
bleh dikatakan ak g melawat blog dy ary2 aw!!masalah nyer..best dowh!!bkn ak sorg je ckp cm ny..kwn2 yg kat group FB pon ckp sy0k glew!!g blog  "prince" ~
mmg sesuai tuk budax2 sekolah..haha[REMAJa]*~
dan matlamat ak sbnar nyer nk tmbah kawan dan kenalan!!yeaahhh!!jlez tgok blog org lain..da de byk  yg follow ..huhu..tpy blog ak..hampeh!!huhu..saba je la~

pling best followed dy mencecah 1 ribu lebih dlm mse yg singkat...
TERNGANGA AK..haha~[teruje weh!!]hehe~


*domo mmg mulut dy mcm ny kn.[tenganga!!].haha..xnk tutup..tyg gigi plak...hehe~
ok la..TQ=)







Old things | New things