Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
kuase 3!!
Sunday, March 6, 2011 | 3:38 PM | 0 comments
waaa....
blog ak berserab0t glew!!!
then,. ak malas nk kemas kn...
lw da mlz..mlz jgak..ZzzzZzz..cm x terator dy pnyer binatang2 dlm blog kun0 milik sah ak ny..
[sgt tidak trator la ellynas]*maaf jgak...ayt x trator..
ZzzZzz..xpe la..nnt cuti pnjag 2,. ak kemas kini smua binatang2,.dlm isi perut blog ak ny..heheh~
[2 pon lw RAJINSuper cute onion]...
es0k SEKOLAH!!!
mlz..btol...C.GU..bleh x,.sye cuti kolah awal semingguSuper cute onion???[berangan la kau ellynas]
arghh~
kne la kolah..ak nk dpt kn markah2 hasil ujian bulanan 1 ny...
[hasil,.mrkah yg da nk prekse bru bce bku..bru nk pegang bku,.bru nk hafal ,bnde2 dlm isi bku 2,.]
2 la ak...SANGAT PEMALAZ....PMLAZ kuasa 3!!
huhu...da la..nk g bwat kje kolah...
[sok nk kolah..bru terhegeh2 nk bwatSuper cute onion]
ehhehe~
papai~:D

                                   http://hmmlayanjeweh.blogspot.com


Old things | New things