Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
~!@#$%^&*()_+[pening+nyamuk]
Sunday, March 27, 2011 | 5:02 AM | 0 comments
ahad,???Monkey Emoticons.Monkey Emoticonsahaha,.
ak da glew,.kne radiasi kod,.kesengalan melanda weh,.Crazy Emoticons
stiap minggu ade je org nk kawinCrazy Emoticons,.hehe~,.bgoz gak la,.xyah la pnt2,.mak ak  nk msk,Monkey Emoticons..
,.,.g la..mmg tiap kali mak ak g mne2 ak msti kne ikot,.sbb ak xbyk cerewet!*ank mak??hehe~bior la..jlez la 2?,.hhahha[pedulikan ayt tdy]Crazy Emoticons,.
lw g mne2,.lw x jmpe dax yg ak knl leyh x??mlu dowh,.,.
sblom g kn,.ak ade snap2 sket ,.iyala,.ibu bersiap smpai berjanggot eden,.,.hehhe
amek2
!~
~!

..
burok weh,.mkew sebel,.milik sah ak,.hehe,.k la,.sok nk sekolah,.byep..Crazy Emoticons
mule kan hari mu dgn niat yg suci dan ikhlas,.renung2 kn dan selamat berangan,.


.


Old things | New things