Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
ak x puas aty....
Tuesday, March 1, 2011 | 2:23 AM | 0 comments
ak x puas aty lah..
ak lom abes hafalPanda~
ak xjawab smua soalanSuper cute onion..
alah kau ellynas!![bjed!lw bwat smua pon..blom tntu btol jwapan nyeSuper cute onionr]
eh!sekurg2 nyer..ak usaha nk bwat...hahahh~
da la..mlz nk pikir...
wat panas aty je..
ak tawakal je weh..hurmm..:(
terime dgan redha..Panda
walah eh[sjak blew ak cm ny]
*cubaan memujok diri sendiri ..Panda.hahaha~
ary ny..nk bce bku btol2..kat kolah..gal bce sket2 je..heheh~
pas abes ujian ny..nk g lepak n bdax2 nyerSuper cute onion..hmm,,.xsabaSuper cute onion..haha~
[kntoi,.]
ary ny..mcm2 bnde jadi...hahah..papai...
Panda

                       http://rialtikhidupan.blogspot.com


Old things | New things