Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
sEnyUm je laRh weHH!!!
Sunday, February 20, 2011 | 1:54 PM | 0 comments

weh...hehehe~``kawan2 ak...
    [ak hapy la]~~
lalllala~Panda
    hapy sgt..wlau asek kne mrah nan akak ak..~
  hapy weh!Panda
    cm org x de prasan ~
smua bnde ak wat ..ak t'sengeh sorg2...kau bleh byg an..hahah~Bánh bao
    hehehe~
   tpy an...
    lagy bape ary je...nk prekse!!Panda
  *ujian prestasi 1...la...~Panda..hurmmm::(
   waaaaaa....ak gelabah weh,Panda.....dlam glbh 2...ak ttp senyum...
senyum kn sedekah...
   s0,, xsalah la ak senyumkn...hehe...
    senyum la gak...ape la...
   hah!...
 kn comey...Rabbit 3
   cuti 2 ary...bku ak x sentoh lgsong!Panda
........
......
*maaf cikgu~Funny
   ;;;;;Rabbit 3
   xde niat..
  &xde niat pon..nk siap kn kje kolah....Rabbit 1
   lw kne mrah ponSuper cute onion.......xpe.Panda..sye ske...!
    yeahhhh!
   [ellynas2]...= ='   Panda...ape nak jady...
    hahahah~
    xpe la...
    tpy...nnt ak taubat la...Red devil
    [bdak bek]....
    ppe r weh...da2....
    pegi sne ellynas bce buku!!Super cute onion
    study2!!Cute smiley
    jgn asek nk on9 je..huhu
    xbgoz la...Bánh bao
    bdax2 smua..,jgn ikot pragai ellynas ye..!Yoyo
    yeahh!
    bubey...~
Yoyo
 
                                                 http://rialtikhidupan.blogspot.com


Old things | New things