Royal Black
Hai .Saya Ellynas ,16,Selangor .
.Doakan kejayaan saya dunia & akhirat .

.Saya akan menggunakan Bahasa Melayu ,dan penggunaan "Kau Aku"

.Respect Saya ..



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog ownerDiaelly97
Like YouFacebook
With MeTwitter
mende 2 alah setia???
Tuesday, February 1, 2011 | 5:29 AM | 0 comments
                     Bagaiii!!!
    
        Kenapa harus bercinta andai kita tidax thu cara menghargainya??
   Kasih syg & percaya 1 sme lain adlah 1 pekara yg wajib ade dlam bercinta....btol ke??lw x cye test la wat...ahahhaks...^_*
   Dan yg paling penting!!adlh setia pada nya...just 2 je...
   Jgan terlintas sedikit pon prasaan untok mninggal kn dy atas sbb2 tertentu.....xyah la kowg nk jelous2 ny..kn3..+_+
   Blew dlam hubungan yg kurang mesra..ksabaran i2 penting!!untyk mnjadikn hmbungan i2 btambah mesra...hohoho~~~try ok...all the best..cayookkkk~~~~    








                                      http://rialitikhidupan.blogspot.com


Old things | New things